آنچه باید درباره گوشی موبایل و ترفندهای گوشی موبایل بدانید.

فروشگاهیی برای فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی

آنچه باید درباره گوشی موبایل و ترفندهای گوشی موبایل بدانید.

فروشگاهیی برای فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی

در این فروشگاه انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فروخته خواهد شد

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

کلایمر نما

خرید جرثقیل برای تجارت شما یک سرمایه گذاری اساسی است. قبل از اینکه دفترچه چک خود را بیرون بیاورید  و با کلایمر نما تماس بگیرید، مهم است که بدانید کدام گزینه ها در دسترس هستند.

 سه کلایمر برقی اساسی برای جرثقیل های صنعتی شامل بالابر دستی ، برقی و پنوماتیک وجود دارد. نوع بالابر مناسب برای شرکت شما بستگی به روشی دارد که شما قصد استفاده از جرثقیل خود را دارید و همچنین چقدر پول برای خرج کردن خود بستگی دارد.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6685555152151203840/

بیایید نگاهی دقیق تر به گزینه های موجود بیندازیم تا بتوانید درک بهتری از آنچه که هر یک از آنها در آن وجود دارد درک کنید. این به شما کمک می کند تا تصمیم گیری آگاهانه تری در مورد اینکه جرثقیل و بالابر انتخاب های مناسب برای شرکت شما هستند ، به شما کمک کند.

 

بالابر دستی

همانطور که ممکن است حدس بزنید ، بالابر دستی با دست اداره می شود. آنها به طور معمول دو زنجیره دارند. زنجیره اول به بار وصل می شود در حالی که زنجیره دوم توسط اپراتور برای بلند کردن یا پایین آوردن بار استفاده می شود.

این فرآیند به طور معمول شامل کشیدن زنجیر با حرکت دستی است تا به آرامی بار را از روی زمین بلند کرده یا آن را به پایین پایین بیاورید. اگرچه این نوع بالابرها کمترین هزینه را دارند ، اما استفاده از آنها نیز دشوار است.

آنها برای کار با آنها به کار دستی زیادی احتیاج دارند که می تواند فشار غیرضروری را بر نیروی کار شما وارد کند. اگرچه این بالابرها آسان برای استفاده و بسیار قابل حمل هستند ، اما آنها برای استفاده های گاه به گاه بهتر کار می کنند ، زیرا برای کار نیاز به تلاش جسمی زیادی دارند.

 

کلایمر برقی

بالابرهای برقی (polipastos eléctricos) از طریق برق تأمین می شوند و باعث می شوند که کارایی بسیار کمتری نسبت به بالابرهای دستی داشته باشد. به طور معمول ، افزایش یا پایین آوردن یک بار صرفاً ضربه زدن به دکمه سمت راست روی کنسول اپراتور است. یک موتور از بقیه مراقبت می کند ، به این معنی که شخصی که عمل بالابر را بر عهده دارد لازم نیست که برای انجام کار خود را از نظر جسمی مجبور کند. اصلی ترین ضعف در مورد بالابرهای برقی این است که می توانند گران باشند و برای ادامه کار به تعمیر منظم نیاز دارند. با این حال ، وقتی به مزایای کارمندان خود و همچنین زمان کلی تولید خود فکر می کنید ، به راحتی می توان دریافت که یکی از این بالابرها می تواند یک سرمایه گذاری هوشمند باشد.

بالابرهای پنوماتیک

بالابرهای پنوماتیک توسط هوای فشرده شده تغذیه می شوند. فایده اصلی این امر این است که آنها می توانند بدون نیاز به خرابی ، به طور مداوم کار کنند تا مانند بسیاری از بالابرهای برقی مانع از گرمای بیش از حد شوند. با این حال ، آنها به مقدار قابل توجهی از فشار هوا برای کارآیی نیاز دارند. این بدان معناست که اگر می خواهید در تجارت خود از یک کمپرسور هوا با ظرفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری در مورد انواع مختلف بالابر برای جرثقیل های صنعتی برای استفاده در تجارت خود ، گزینه های کاملی وجود دارد. مهم است که جوانب مثبت و منفی هر نوع بالابر را وزن کنید تا مشخص کنید کدام یک بهترین راه حل برای چگونگی برنامه ریزی برای استفاده از آن در کارهای روزانه شماست. Ellsen Co Ltd ، به عنوان یک تولید کننده حرفه ای و تأمین کننده تجهیزات بالابری ، جرثقیل های سقفی Ellsen (puente grúa Ellsen) و بالابر عملکردی خوب ، کیفیت بالا و خدمات قابل اطمینان را ارائه می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد جرثقیل ها در السن داشته باشید ، روی ellsenpuentegrua کلیک کنید

 

 

  • موبایل چرو